Kāpēc izvēlēties “Google My Business”, ja vēlaties uzsākt veiksmīgu digitālā mārketinga biznesu?

Kāpēc izvēlēties “Google My Business”, ja vēlaties uzsākt veiksmīgu digitālā mārketinga biznesu?

Daudzi mazo uzņēmumu īpašnieki izmanto tikai sociālo tīklu piedāvātās iespējas, lai reklamētu savu biznesu. Bet bieži vien nespēj atrast potenciālos klientus un klienti nespēj atrast uzņēmumu.

Google My Business (GMB) ļauj dažāda veida biznesiem nokļūt Google meklējumu rezultātu lapā. Zemāk ir aplūkoti pieci dažādi veidi kā GMB var palīdzēt augt biznesam un piesaistīt potenciālos klientus.

1.Google My Business profils

GMB ir iespēja izveidot personalizētu biznesa profilu, kurā ir iespējams iekļaut pamatinformāciju par biznesu:

  • Kompānijas nosaukums
  • Mājaslapa
  • Darba laiks
  • Telefona numurs/e-pasta adrese
  • Adrese

Ir iespējams pievienot vēl papildus informāciju, kā piemēram:

  • Neliels biznesa apraksts
  • Biznesa rakturojums
  • Kādus pakalpojumus/preces piedāvā
  • Links ar kontaktinformāciju

2.Biznesa atrašanās vietas meklējumu rezultāti

Internets ir atvieglojis iespējas klientiem atrast vēlamo biznesu. Ja meklējumu skaits pieaug ir svarīgi, lai tieši jūsu bizness parādītos meklēšanas vaicājumos, kuru pamatā ir atrašanās vieta “tuvu man”. Veiksmīga digitālā mārketinga uzņēmuma ieteikumi, viss par un ap mājaslapu optimizācijas veidiem.

Tādēļ Google My Business ir ideālais palīgs potenciālo klientu piesaistei. GMB ne tikai tiks paradīts Google meklējumu rezultātu lapā, bet arī tiks parādīts tuvumā esošajiem meklētājiem, kuri izmanto Google Maps. Kad cilvēki arvien biežāk meklē sev vēlamo biznesu ar “tuvu man” opciju, tad Google meklējumu rezultātu lapā pie jūsu biznesa parādās fragments ar Google Maps attēlu. Tas palīdzēs potenciālajiem klientiem labāk atrast jūsu biznesu.

Kad lietotājs šajā fragmentā noklikšķina uz jūsu uzņēmuma atrašanās vietas, parādās uzņēmuma profils, lai potenciālais klients varētu uzzināt vairāk par jūsu uzņēmumu (vēl viens iemesls, kāpēc ir svarīgi, lai būtu labi izveidots uzņēmuma profils!).

3.Izvēlieties savu multividi

Vēl viena GMB priekšrocība ir multivides savienojamība. GMB ļauj pieslēgt visas jūsu atbilstošās sociālo mediju platformas. Ja jums nav oficiālas vietnes, tad jūs varat kādu no savām sociālo tīklu lapām parādīt kā biznesa profila galveno lapu.

Tāpat kā sociālie mediji, arī GMB ļauj augšupielādēt savus datus. Vai jums ir sava uzņēmuma pakalpojuma produkta attēls vai video, ko vēlaties izcelt, lai klienti to redzētu? Pievienojiet!

GMB ļauj augšupielādēt logo, fotoattēlus vai citus attēlus, kas, jūsuprāt, vēl vairāk palīdzētu piesaistīt potenciālos klientus. Informāciju par dažādām multivides specifikācijām vai piemēriem, kas, pēc Google domām, būtu jāiekļauj, var atrast Google My Business palīdzības centrā.

4.Automātiskās atsauksmes

Jums paveicies, ka GMB racionalizē pārskatīšanas un apkopošanas procesu, ļaujot klientiem ievadīt atsauksmes tieši jūsu uzņēmuma profilā. GMB nodrošina arī saiti, lai iepriekšējiem klientiem būtu iespēja ar viena klikšķa palīdzību nonākt lapā, kur ir piejama atsauksmes forma. Atsauksmes tiks automātiski publicētas jūsu GMB profilā. Google atsauksmes ir publiskas, bet atcerieties, pat neliels daudzums negatīvu atsauksmju var radīt pozitīvu rezultātu!

5.Rezultāti un analīze

Kā jau esam redzējuši, GMB ļauj apkopot visu uzņēmuma atbilstošo informāciju, fotoattēlus, sociālo mediju lapas un atsauksmes, vienā publiskā un viegli pieejamā vietā. Bet vislabāk GMB ļauj redzēt jūsu uzņēmuma sniegumu.

Tiklīdz tiek pārbaudīts jūsu GMB konts, Google sāk sekot jūsu profila analīzei. GMB konta pārvaldnieks var redzēt, cik reizes jūsu saraksts ir parādījies meklēšanas rezultātos un Google Maps attēlos.

Jūs varat redzēt meklējuma rezultātus, kuros jūsu uzņēmums ir parādījies starp divām kategorijām: tiešie meklējumu rezultāti, kad klients ir ievadījis uzņēmuma nosaukumu vai adresi meklētājā. Otra kategorija ir, kad klients nejauši ir atklājis jūsu uzņēmumu – klients meklēja kategoriju, produktu vai pakalpojumu. Visbeidzot, Google ļauj arī pārraudzīt tīmekļa vietņu apmeklējumus, tālruņa zvanus un fotoattēlu skatījumus.

Google My Business publicē jūsu uzņēmumu tiešsaistē un Google Maps. Šī opcija palīdz jūsu uzņēmumam  veidot saziņu ar klientiem, kuri jūsu reģionā meklē līdzīgus produktus vai pakalpojumus.